طراحی ویلا و استفاده از مبلمان برای خوانش بهتر بین فضای داخلی و خارجی

درباره ما

افتخارات

پروژه ها

دانشنامه

تماس

پیشنهاد هایی برای شما

جهت مشاهده پروژه های اجرا شده، روی تصاویر کلیک کنید.

نیاز به مشاوره دارید...

زمان مورد نیاز برای مطالعه:

8 دقیقه

تاریخ انتشار:

1400-02-25

دسته بندی:

دانشنامه معماری, ویلایی

[kkstarratings]

زمان مورد نیاز مطالعه:

8 دقیقه

دسته بندی:

دانشنامه معماری, ویلایی

به این مقاله امتیاز دهید

[kkstarratings]

طراحی ویلا و استفاده از مبلمان برای خوانش بهتر بین فضای داخلی و خارجی

طراحی ویلا

فهرست مطالب

در کنار آبهای Lago di Alserio ، در کومو ، ایتالیا یک ویلای خصوصی معاصر واقع شده است که توسط معمار آنالیسا مائوری طراحی شده است و در هم آمیختن خطوط براق و تیز با زیبایی ظریف دریاچه و تپه های نرم و ناهموار بریانزا که آن را احاطه کرده اند ، در تضاد است. جغرافیای سایت بدون شک بر جریان طراحی ویلا تأثیر گذاشته است ، که از طریق فضاهای هندسی کاملاً مشخص با پنجره های شیشه ای کشویی بزرگ و شاخک های شیشه ای که تداوم بصری بین فضای داخلی و خارجی را ارائه می دهند ، بیان می شود.

 

طراحی ویلا
call2

نیاز به مشاوره دارید؟

جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید…

در کنار آبهای Lago di Alserio ، در کومو ، ایتالیا یک ویلای خصوصی معاصر واقع شده است که توسط معمار آنالیسا مائوری طراحی شده است و در هم آمیختن خطوط براق و تیز با زیبایی ظریف دریاچه و تپه های نرم و ناهموار بریانزا که آن را احاطه کرده اند ، در تضاد است. جغرافیای سایت بدون شک بر جریان طراحی ویلا تأثیر گذاشته است ، که از طریق فضاهای هندسی کاملاً مشخص با پنجره های شیشه ای کشویی بزرگ و شاخک های شیشه ای که تداوم بصری بین فضای داخلی و خارجی را ارائه می دهند ، بیان می شود.

 

 

Flexform ، مجموعه داخلی و خارجی 2020 خود را، یرای طراحی ویلا  و ساختمان های خصوصی فراهم می کند. مجموعه های 2020 با قطعاتی که نمادی از ظرافت های گاه به گاه هستند ، هوای طراوت را تنفس می کنند و با موفقیت از مرزهای زمان و مد عبور می کنند. با الهام از ویژگی هایی از قبیل راحتی ، شخصیت و ظرافت ، هر یک از مبلمان های مجموعه Indoor Collection در حالی که یک زبان بصری بی انتها را با محیط اطراف خود به اشتراک می گذارید ، بی نظیر باقی می مانند. مجموعه Outdoor در حالی که دوام و تأمل بیشتری دارد ، از این روش پیروی می کند. مجموعه های داخلی و خارجی هر دو با هماهنگی کار می کنند و فضاهایی را ایجاد می کنند که به راحتی به یکدیگر سرازیر می شوند.

 

 

نور واقعاً مجلل ترین عنصر در انتخاب های طراحی ویلا به شمار می آید ، در تمام ساعات شبانه روز خانه را پر می کند و مجموعه وسیعی از گیاهان داخل منزل را تغذیه می کند – بیشتر آنها گونه های کمیاب گیاهان ساکولنت هستند. انتخاب های طراحی داخلی همچنین با هم تداخل می کند که در فضای داخلی و خارج از خانه ایجاد می شود و مجموعه ای از اتاق ها را ایجاد می کند که به کل خانواده اجازه می دهد در طول سال از هر یک از فضاها لذت کامل ببرند.

 

 

در خلال طراحی ویلا، در قسمت اصلی ساختمان ، یک اتاق نشیمن سر به فلک کشیده با یک شومینه چشمگیر قرار دارد که طبقه همکف و طبقه بالا را به صورت بصری متصل می کند. مبل گرگوری مستقل در نزدیکی شومینه در سایه ای زیبا از رنگ سبز روکش شده است. گرگوری دارای عنصری از جسارت و تناسبات نفیس است که آن را به یک مرکز مناسب برای هر فضای زندگی تبدیل می کند. در اتاق نشیمن طبقه بالا ، سایه دیگری از رنگ سبز برای تودوزی چیدمان گوشه ای بزرگ مبل گریگوری انتخاب شده است ، جایی که با یک صندلی جویز ، میز قهوه فلای و عثمانی تسا جفت می شود.

 

 

یک میز ناهار خوری بزرگ ایزئو در منطقه مجاور با صندلی های ناهار خوری Echoes ، با ساختار فلزی باریک و صندلی سیم پیچ و تکیه گاه کاغذ بافته شده ، احاطه شده است. مواد و بافت طبیعی میز Iseo و صندلی های ناهار خوری Echoes مکمل های ساکولنت های بزرگ هستند و در نماهای سرسبز ورای پنجره های وسیع ذوب می شوند.

 

 

در تعهد به اصلیت صاحب خانه ، نام “Villa Aghe” از کلمه Friulano به معنای آب است. عنصر آب نقش اصلی را بازی می کند ، به عنوان مثال در طراحی ویلا، دو استخر شنا ، یکی در فضای باز و دیگری در داخل خانه وجود دارند ، جایی که دو تختخواب روزانه Hora Sexta یک منطقه آرامش دنج را تشکیل می دهند. Hora Sexta زیبایی کاملی را از طریق مواد با کیفیت بالا بیان می کند که اطمینان حاصل می کند عمر آن حتی در متفاوت ترین شرایط آب و هوایی نیز تضمین شده خواهد بود.

 

call2

نیاز به مشاوره دارید؟

جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید…

اثاثیه فضای خارجی ویلا  با همان توجه متفکرانه فضاهای داخلی در راستای کلیت رویکرد موجود در طراحی ویلا  انتخاب شد. یک جفت دیگر از تختخوابهای روزانه Hora Sexta عرشه استخر را اشغال می کنند ، در حالی که یک اتاق نشیمن در نزدیکی ورودی طبقه همکف دارای آرایش گوشه ای مبل Vulcano است که با Ortigia Outdoor و Fly Outdoor مطابقت دارد ، تا راحتی را در فضای باز ایجاد کند. بین هر قطعه یک هماهنگی وجود دارد که باعث می شود فضای بیرونی نه تنها به عنوان یک برنامه ریزی ثانویه ، بلکه به عنوان یک قسمت برجسته از طراحی ویلا ظاهر شود.

 

در طراحی ویلا سیرکولاسیون به گونه ای است کهه با حرکت از داخل ویلا  به بالکن طبقه دوم ، در کنار یک کاکتوس چشمگیر ، یک کشیش Ortigia Outdoor ، همراه با یک میز قهوه Fly Outdoor ، فضای عالی را برای یک لحظه آرام برای لذت بردن از حومه اطراف ویلا ایجاد می کند. این منطقه کوچک و خصوصی یک نقطه مرتفع است ، قطعه نهایی در داستان همزیستی بین ویلا آغه و زیبایی طبیعی مجاور منطقه لاگو دی آلسریو.

منبع :

آرک دیلی | طراحی ویلا و استفاده از مبلمان برای خوانش بهتر بین فضای داخلی و خارجی

ترجمه و گردآوری :

استودیو معماری شماره چهار

سوالات متداول

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *