کریمسون وریتاس : معماری ساختمان و تاریخچه آن در هاروارد

درباره ما

افتخارات

پروژه ها

دانشنامه

تماس

پیشنهاد هایی برای شما

جهت مشاهده پروژه های اجرا شده، روی تصاویر کلیک کنید.

نیاز به مشاوره دارید...

زمان مورد نیاز برای مطالعه:

8 دقیقه

تاریخ انتشار:

1400-04-23

دسته بندی:

دانشنامه معماری, عمومی

[kkstarratings]

زمان مورد نیاز مطالعه:

8 دقیقه

دسته بندی:

دانشنامه معماری, عمومی

به این مقاله امتیاز دهید

[kkstarratings]

کریمسون وریتاس : معماری ساختمان و تاریخچه آن در هاروارد

کریمسون وریتاس : معماری ساختمان و تاریخچه آن در هاروارد

فهرست مطالب

هاروارد به عنوان قدیمی ترین موسسه آموزش عالی در ایالات متحده به عنوان یکی از شناخته شده ترین دانشگاه های جهان ظاهر شده است. این سازمان در ده دانشکده دانشگاهی و موسسه مطالعات پیشرفته رادکلیف سازمان یافته است و در ۲۰۰ هکتار و در مرکز هاروارد یارد در کمبریج گسترش یافته است. هاروارد در امتداد رودخانه چارلز در مجاورت محله آلستون بوستون توسعه یافته است و دارای بزرگترین موقوفات مالی و تنوع معماری ساختمان دانشکده ها در بین سایر موسسات دانشگاهی است. این مقاله از تعدادی از پروژه های مختلف ساخت دانشگاه در طول تاریخ دانشگاه پشتیبانی کرده است.

 

کریمسون وریتاس : معماری ساختمان و تاریخچه آن در هاروارد

call2

نیاز به مشاوره دارید؟

جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید…

بررسی زیر نگاهی دقیق به معماری ساختمان در هاروارد و برجسته ترین پروژه های دانشگاه دارد. از مرکز نجاری لوکوربوزیه گرفته تا جدیدترین موارد اضافه شده در دانشگاه ، طرح ها مضامین بزرگتری از تاریخ و ساخت را کشف می کنند همانطور که از طریق محیط ساخته شده آشکار می شوند.معماری ساختمان این پروژه ها، با ارائه طیف گسترده ای از برنامه ها و فضاها ، دانشگاه هاروارد را از چند مقیاس بررسی می کنند. با هم ، آنها یک مورفولوژی متحول را نشان می دهند که در طول پنجاه سال گذشته طراحی و توسعه یافته است.

 

معماری ساختمان

 

نوسازی و گسترش موزه های هنری هاروارد / کارگاه ساختمانی پیاتر + رنزو پیانو

 

معماری ساختمان سه موزه هنری دانشگاه هاروارد – Fogg ، the Busch-Reisinger و the Arthur M. Sackler – در یک مرکز سازمان یافته و به روز شده ، در محل سابق موزه فاگ در خیابان کوینسی ادغام شدند. حیاط تاریخی مرمت شده موزه فاگ در قلب فضای موزه با 20000 فوت مربع مساحت قرار دارد. این تاسیسات جدید ، ساختمان احیا شده Fogg’s 1920 را با یک اکستنشن جدید در ضلع شرقی آن ، در امتداد خیابان Prescott ترکیب کرده است. ساختار پشت بام لعاب دار پل های قدیمی و جدید را یادآوری می کند.

 

معماری ساختمان مرکز هنرهای تجسمی نجار / لوکوربوزیه

 

اولین و تنها ساختمان در ایالات متحده که توسط معمار قرن بیستم لوکوربوزیه طراحی شده است در میان قدیمی ترین بناهایی قرار دارد که مربوط به قبل از تشکیل ایالات متحده است. در سال 1963 ، مرکز هنرهای تجسمی نجار در پردیس دانشگاه هاروارد واقع شده است. مرکز نجاری که در همکاری با معمار شیلیایی ، گیلرمو جولیان د لا فوئنتس و ژوزپ لوئیس سرت – رئیس GSD دانشگاه هاروارد در آن زمان طراحی شده است . معماری ساختمان، در میان سبک های معماری سنتی حیاط هاروارد به عنوان ترکیبی از آثار مدرنیست قبلی لوکوربوزیه برجسته است.

 

اسنوهتا / معماری ساختمان خانه صفر هاروارد

اسنوهتا / معماری ساختمان خانه صفر هاروارد

 

مرکز ساختمانهای سبز و شهرهای هاروارد (CGBC) در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه هاروارد (GSD) HouseZero ، معماری ساختمان و مقاوم سازی دفتر مرکزی خود را در یک ساختمان قبل از دهه 1940 در کمبریج به یک آزمایشگاه زندگی جاه طلبانه و نمونه اولیه مثبت انرژی برای کارایی فوق العاده برای درک معماری ساختمان ها از راه های جدید تبدیل کرده است. طراحی HouseZero از همان ابتدا با اهداف عملکرد کاملاً بلند پروازانه انجام شده است. اسنوهتا معمار اصلی پروژه و Skanska Teknikk نروژ مهندس اصلی انرژی بودند.

 

معماری ساختمان آرت لب هاروارد / بارکوف لیبینگر

 

ArtLab دانشگاه هاروارد ، یک فضای برنامه درسی برای هنرها ، در محوطه دانشگاه آلستون در کمبریج ، ماساچوست واقع شده است. فضایی به مساحت 9000 فوت مربع که به منظور سرپرستی و سازگاری توسط کاربرانش طراحی شده است ، در اختیار دانش آموزان ، معلمان ، هنرمندان بازدید کننده و جامعه وسیع خواهد بود. این ساختمان ، طرحی یک طبقه “چرخ مانند” ، شامل مجموعه ای از استودیوها ، کارگاه ها و فضاهای رسانه ای است که فضای مشترک “هاب” را احاطه کرده اند.

 

Peabody Terrace / سرت ، جکسون و گورلی

 

Josep Lluís Sert’s Peabody Terrace که در سال 1964 در دوران تصدی خود به عنوان رئیس دانشکده تحصیلات تکمیلی طراحی ساخته شد ، تقریباً 1500 دانشجوی تحصیلات تکمیلی هاروارد و خانواده های آنها مسکن را تأمین می کند. یکی از چندین پروژه ای که سرت برای پردیس دانشگاه هاروارد طراحی کرده است ، این جلوه ای از چشم انداز او برای محله ایده آل است. بسیاری از عناصر مانند مذاکره در مقیاس ، برنامه استفاده مختلط ، فضای باز مشترک و زیبایی شناسی طراحی تحت تأثیر قرار گرفتند اما نشان دهنده دور شدن از پروژه های جدید مسکن است.

 

معماری ساختمان آزمایشگاه نوآوری هاروارد / شپلی بولفینچ

معماری ساختمان آزمایشگاه نوآوری هاروارد / شپلی بولفینچ

 

برای آزمایشگاه نوآوری هاروارد ، یا آزمایشگاه i ، Shepley Bulfinch با توجه به مفهوم “روز 1” کار کرد – ایده ای که پروژه روز دانش آموزان ، اعضای هیئت علمی و جامعه شروع به استفاده و شکل دادن فضا کرد. این دانشکده مهندسی دانشگاه هاروارد به عنوان “ایستگاه بزرگ مرکزی برای تفکر کارآفرینی” لقب گرفته است ، فعالیت های مبتنی بر تیم را در میان دانشجویان ، اساتید ، کارآفرینان و اعضای جامعه آلستون و بوستون بزرگ ترویج می کند.

 

هاروارد پلازا / Stoss Landscape Urbanism

call2

نیاز به مشاوره دارید؟

جهت دریافت مشاوره با ما در تماس باشید…

معماری ساختمان پلازا در دانشگاه هاروارد یک فضای تجمع در قلب دانشگاه است که برای خدمت به دانشجویان ، اساتید ، کارمندان ، بازدید کنندگان و جامعه محلی طراحی شده است. این مکان که در بالای زیرگذر خیابان کمبریج قرار دارد ، حیاط تاریخی هاروارد را به مرکز علوم دانشگاه و پردیس شمال متصل می کند. با جایگزینی یک میدان کم مصرف و متروکه ، فضای جدید با کارایی بالا ، قابلیت تاسیسات آب ، مدیریت آب و گرما را در یک صفحه زمینی مفصلی ارائه می دهد که به تخلیه آب طوفان و جریان های گردش خون محلی پاسخ می دهد.

 

معماری ساختمان گاند هال اکستنشن /هرزوگ و د مورون و بیر بلندر بل

 

دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه هاروارد (GSD هاروارد) هرتزوگ و دی مورون و بییر بلیندر بل را به عنوان تیم طراحی برای “تحول قابل توجه” در ساختمان نماد دانشگاه پردیس گوند هال انتخاب کرده است. توسعه پیشنهادی شامل ادغام فضای جدید در ساختار موجود مدرسه ، با هدف ایجاد تسهیلاتی است که “کار بینایی و بین رشته ای مدرسه را در تقاطع طراحی ، آموزش ، تحقیق و عمل تجسم می بخشد.”

 

معماری ساختمان انسان شناسی توزر / معماری کندی و ویولیچ

ساختمان جدید انسان شناسی توزر یک استحاله 35000 فوت مربع از یک ساختمان کتابخانه موجود است که دفاتر دانشکده و دانشجویان فارغ التحصیل ، کتابخانه ، کلاس و فضاهای سمینار را در خود جای داده و امکان دسترسی به یک مجموعه موزه مجاور را فراهم می کند. این ساختمان در انتهای خیابان Divinity آن سوی خیابان از Divinity Hall و در وسط موزه دانشگاه واقع شده است ، یک ساختمان حیاط بزرگ ساخته شده از موزه باستان شناسی و قوم شناسی Peabody و موزه تاریخ طبیعی هاروارد.

 

منبع :

آرک دیلی | کریمسون وریتاس : معماری ساختمان و تاریخچه آن در هاروارد

 

ترجمه و گردآوری :

استودیو معماری شماره چهار

سوالات متداول

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *